گفتاردرمانی تبریز

درمان تاخیر رشدی، اختلالات تلفظی، اتیسم/ اوتیسم، لکنت، کم توانی ذهنی، اختلال خواندن و نوشتن، اختلال جویدن و بلع، کم شنوایی، آفازی،فلج مغزی، شکاف لب و کام

گفتاردرمانی تبریز

درمان تاخیر رشدی، اختلالات تلفظی، اتیسم/ اوتیسم، لکنت، کم توانی ذهنی، اختلال خواندن و نوشتن، اختلال جویدن و بلع، کم شنوایی، آفازی،فلج مغزی، شکاف لب و کام

گفتاردرمانی تبریز

ارایه خدمات ذیل در مرکز جامع گفتاردرمانی تبریز :

1- ارزیابی درمان و توانبخشی کمبود توجه و تمرکز و بیش فعالی (اختلالات توجه و تمرکز)
2- ارزیابی درمان و توانبخشی اتیسم (اوتیسم)
3- ارزیابی درمان و توانبخشی کم شنوایی و ناشنوایی
4- ارزیابی درمان و توانبخشی در پردازش حسی و پردازش حس شنیداری
5- ارزیابی درمان و توانبخشی تاخیر در رشد گفتار و زبان
6- ارزیابی درمان و توانبخشی کم توانی ذهنی و ناتوانی ذهنی
7- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات و مشکلات یادگیری
8- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات و مشکلات خواندن و نوشتن
9_-ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات تولید صداها و تلفظ
10- ارزیابی درمان و توانبخشی فلج مغزی و سی پی
11- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات و اختلالات ناشی از آسیبهای مغزی و سکته
12- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات ارتباط اجتماعی (اتیسم، آسپرگر و .......)
13- ارزیابی درمان و توانبخشی شکاف لب وکام
14- ارزیابی درمان و توانبخشی ناروانی گفتار (لکنت، کلاترینگ و ....)
15- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات جویدن و بلع
16- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات تغذیه ای
17- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات حنجره ای وصدا
18- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات ارتباطی، گفتار و زبان سالمندی

بایگانی
نویسندگان

10 راه برای بهبود تمرکز دانش آموزان

بسیاری از منابع می گویند که میانگین طول توجه کودک را می توان با این فرمول ساده محاسبه کرد:

سن ضربدر 2 الی 5 دقیقه = میانگین فاصله توجه

این البته یک تعمیم است.

 این یکی از مواردی است که می تواند به ما کمک کند تا درک کنیم که چگونه می توان بهترین رویکرد را برای برنامه ریزی و ارائه درس برای دانش آموزان خود داشت، اما همچنین باید به یاد داشته باشیم که هر دانش آموز فردی به روش های مختلف فکر، رفتار و اطلاعات را پردازش می کند.

 نه تنها این، بلکه گاهی اوقات، درست مثل ما، بچه های ما روز بدی را سپری می کنند و شاید توجه آنها زودگذرتر از آنچه معمول است باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا ده راه وجود دارد که می توانید از دامنه توجه متفاوت دانش آموزان خود حداکثر استفاده را ببرید و کیفیت یادگیری را در طول یک درس بهبود بخشید.

10 راه برای کمک به بهبود تمرکز در کلاس درس

بعد از اینکه میانگین دامنه توجه گروه سنی را که تدریس می‌کنید، مشخص کردید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید محتوای درس و فعالیت‌های دنباله‌ای را برای اطمینان از حداکثر تمرکز ارائه دهید.

این ده نکته می تواند کمک کند!

1. دروس را با فواصل برنامه ریزی کنید

هنگام برنامه ریزی برای یک درس یا جلسه، آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید.

 اگر به یک گروه 7 ساله آموزش می دهید، با فاصله توجه متوسط 14 تا 25 دقیقه، یک نوع "تغییر دنده" شناختی را در هر فاصله 15 یا 20 دقیقه ای برنامه ریزی کنید.

این تعویض دنده را می توان با چیزهای زیادی آغاز کرد.

ممکن است به سادگی تغییر از آموزش مستقیم به کار زوجی، یا از نوشتن فردی به اشتراک گذاری کاری که تا به حال انجام داده اند در میان یک گروه کوچک باشد.

 

فعالیت‌های طولانی‌تر، فعالیت‌هایی که مدت زمان آن‌ها فراتر از میانگین تمرکز کلاس شما است، می‌توانند از دانش‌آموزان برای تکمیل یک سری مراحلی که به انواع مختلف تفکر یا یادگیری نیاز دارند، سود ببرند.

کلینیک تخصصی گفتاردرمانی و کاردرمانی تبریز یاشام

مرکز آموزش و توانبخشی مشکلات یادگیری یاشا

به مدیریت دکتر جعفر معصومی دکترای تخصصی گفتاردرمانی

Tabslp.com

https://www.instagram.com/yashamtabriz

09146590651

09398145909

04133376035

04133368657

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۸
jafar masumi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی