گفتاردرمانی تبریز

درمان تاخیر رشدی، اختلالات تلفظی، اتیسم/ اوتیسم، لکنت، کم توانی ذهنی، اختلال خواندن و نوشتن، اختلال جویدن و بلع، کم شنوایی، آفازی،فلج مغزی، شکاف لب و کام

گفتاردرمانی تبریز

درمان تاخیر رشدی، اختلالات تلفظی، اتیسم/ اوتیسم، لکنت، کم توانی ذهنی، اختلال خواندن و نوشتن، اختلال جویدن و بلع، کم شنوایی، آفازی،فلج مغزی، شکاف لب و کام

گفتاردرمانی تبریز

ارایه خدمات ذیل در مرکز جامع گفتاردرمانی تبریز :

1- ارزیابی درمان و توانبخشی کمبود توجه و تمرکز و بیش فعالی (اختلالات توجه و تمرکز)
2- ارزیابی درمان و توانبخشی اتیسم (اوتیسم)
3- ارزیابی درمان و توانبخشی کم شنوایی و ناشنوایی
4- ارزیابی درمان و توانبخشی در پردازش حسی و پردازش حس شنیداری
5- ارزیابی درمان و توانبخشی تاخیر در رشد گفتار و زبان
6- ارزیابی درمان و توانبخشی کم توانی ذهنی و ناتوانی ذهنی
7- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات و مشکلات یادگیری
8- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات و مشکلات خواندن و نوشتن
9_-ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات تولید صداها و تلفظ
10- ارزیابی درمان و توانبخشی فلج مغزی و سی پی
11- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات و اختلالات ناشی از آسیبهای مغزی و سکته
12- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات ارتباط اجتماعی (اتیسم، آسپرگر و .......)
13- ارزیابی درمان و توانبخشی شکاف لب وکام
14- ارزیابی درمان و توانبخشی ناروانی گفتار (لکنت، کلاترینگ و ....)
15- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات جویدن و بلع
16- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات تغذیه ای
17- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات حنجره ای وصدا
18- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات ارتباطی، گفتار و زبان سالمندی

بایگانی
نویسندگان

حرکات جهشی

-1 پیشرفت هماهنگی چشم ها.

-2 پیشرفت ثبات، روی یک هدف وحرکت نمودن

از یک هدف همگرا و واگرا.

-3 کمک به کودکان برای یادگیری پیروی از

نشانه های دیداری و شنیداری.

روش اجرا: دو مداد به کودک بدهید، هریک از آن ها را با یک دست بگیرد. نام مدادها را چپ و راست بنامید. از وی بخواهید از پاک کن یک مداد به پاک کن مداد دیگر نگاه کند، و این کار را موزون انجام دهد.

از کودک بخواهید در وضعیت قبلی قرار گیرد، ولی همزمان با دستور شما به جهتی که می خواهید، نگاه کند.

فعالیت قبلی را با استفاده از زمان شمار انجام دهید.

از کودک بخواهید همزمان با انجام تمرین فوق، حرکتی نیز انجام دهد. به طور مثال: وقتی می گویید راست، به پاک کن مداد دست راست نگاه کند، و یک قدم نیز با پای راست به طرف جلو بردارد.

در طول مدتی که به یک سمت نگاه می کند، به طرف جلو با پای همان طرف لی لی کند.

از کودک بخواهید هنگامی که به پاک کن مداد یک سمت نگاه می کند، در میدان دیدی که در آن سمت وجود دارد تمرکز کند. به طور مثال: از او بخواهید اشیایی که هنگام حرکت کردن چشمانش از چپ به راست یا برعکس می بیند، نام ببرد.


 

09146590651

دکتر جعفر معصومی            دکترای تخصصی گفتاردرمانی از دانشگاه تهران
Tabslp.com

https://telegram.me/jafarmasumi

https://www.instagram.com/goftardarmani_tabriz/

  https://twitter.com/masumislp


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی