گفتاردرمانی تبریز

درمان تاخیر رشدی، اختلالات تلفظی، اتیسم/ اوتیسم، لکنت، کم توانی ذهنی، اختلال خواندن و نوشتن، اختلال جویدن و بلع، کم شنوایی، آفازی،فلج مغزی، شکاف لب و کام

گفتاردرمانی تبریز

درمان تاخیر رشدی، اختلالات تلفظی، اتیسم/ اوتیسم، لکنت، کم توانی ذهنی، اختلال خواندن و نوشتن، اختلال جویدن و بلع، کم شنوایی، آفازی،فلج مغزی، شکاف لب و کام

گفتاردرمانی تبریز

ارایه خدمات ذیل در مرکز جامع گفتاردرمانی تبریز :

1- ارزیابی درمان و توانبخشی کمبود توجه و تمرکز و بیش فعالی (اختلالات توجه و تمرکز)
2- ارزیابی درمان و توانبخشی اتیسم (اوتیسم)
3- ارزیابی درمان و توانبخشی کم شنوایی و ناشنوایی
4- ارزیابی درمان و توانبخشی در پردازش حسی و پردازش حس شنیداری
5- ارزیابی درمان و توانبخشی تاخیر در رشد گفتار و زبان
6- ارزیابی درمان و توانبخشی کم توانی ذهنی و ناتوانی ذهنی
7- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات و مشکلات یادگیری
8- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات و مشکلات خواندن و نوشتن
9_-ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات تولید صداها و تلفظ
10- ارزیابی درمان و توانبخشی فلج مغزی و سی پی
11- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات و اختلالات ناشی از آسیبهای مغزی و سکته
12- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات ارتباط اجتماعی (اتیسم، آسپرگر و .......)
13- ارزیابی درمان و توانبخشی شکاف لب وکام
14- ارزیابی درمان و توانبخشی ناروانی گفتار (لکنت، کلاترینگ و ....)
15- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات جویدن و بلع
16- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات تغذیه ای
17- ارزیابی درمان و توانبخشی مشکلات حنجره ای وصدا
18- ارزیابی درمان و توانبخشی اختلالات ارتباطی، گفتار و زبان سالمندی

بایگانی
نویسندگان

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

دلیل گریه کودک سر جلسه گفتاردرمانی

گریه کودکان در جلسات گفتاردرمانی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد:

1. اضطراب و ناامنی: کودکان ممکن است احساس اضطراب یا ناامنی کنند که باعث می‌شود در مواجهه با موقعیت‌های جدید یا ناآشنا گریه کنند.

2. احساس ناکامی: در صورتی که کودکان احساس کنند که نتوانسته‌اند توانایی انجام یک وظیفه را داشته باشند، ممکن است به اشکال خود روی آورده و گریه کنند.

3. ناراحتی جسمانی: مشکلات جسمانی مانند درد، خستگی یا سردرد می‌تواند باعث شود که کودکان در جلسات گفتاردرمانی گریه کنند.

4. احساس عدم توجه: کودکان ممکن است احساس کنند که مورد توجه قرار نگرفته‌اند یا نیازهایشان برآورده نشده است که باعث شده گریه کنند.

5. مقاومت در برابر تغییر: در صورتی که کودکان به تغییرات مواجه شوند و مقاومت کنند، ممکن است با گریه واکنش نشان دهند.

6. برخورد نامناسب با احساسات: کودکان ممکن است احساسات خود را به درستی بیان نکرده و به جای آن با گریه واکنش نشان دهند.

در هر صورت، اهمیت ارتباط متقابل با کودک و درک نیازهای آنان از جمله عوامل مهم در مدیریت و رسیدگی به گریه آن‌ها در جلسات گفتاردرمانی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۸:۴۸